Bedrijfswagen beveiliging
Beveiliging van de laadruimte is een essentieel onderdeel van de inrichting van bedrijfswagens, vooral gezien de toenemende eisen van verzekeraars. Bij Van Vliet Bedrijfswageninrichting maken we gebruik van mechanische kabelsystemen die betrouwbaar zijn en geen elektrische storingen veroorzaken. Een recent voorbeeld van onze oplossingen is de installatie van een beveiligingssysteem waarbij een kabel in de schuifdeur van een bus is ingebouwd. Dit zorgt ervoor dat de deur niet geopend kan worden zonder de kabel te ontgrendelen.
Laadruimte beveiliging
Dit systeem werkt uitstekend als laadruimte beveiliging en wordt geleverd met stickers om aan te geven dat de bus beveiligd is. Steeds meer klanten vragen om dit soort beveiliging, vooral omdat ze anders hun voertuig niet meer kunnen verzekeren. De kosten voor een dergelijk systeem beginnen bij 700 euro en variëren afhankelijk van de configuratie. Met onze laadruimte beveiliging ben je verzekert van extra bescherming voor je waardevolle materialen en gereedschappen.
Bedrijfswagen inrichting
Hoe werkt het?
Is mijn type bedrijfswagen geschikt? Welke bedrijfswageninrichting past het best bij mijn vak? Wij zijn gespecialiseerd in de inbouw van interieurs van vrijwel alle bedrijfswagens. Elke bedrijfswagen en elk vak is anders. Daarom is bedrijfswageninrichting altijd maatwerk. De unieke mogelijkheden per vakgebied zijn teveel om op te noemen.
Onze merken
Bedrijfswageninrichting op maat
We maken in onze nieuwe werkplaats, met moderne apparatuur, inrichtingen op maat voor elke bedrijfswagen. Van stroomvoorziening, vloer- en wandplaten en (aluminium) inrichting in de laadruimte, ladesystemen, wandkasten tot de signalering aan de buitenzijde.
Ook op het gebied van accessoires voor een bedrijfswageninrichting hebben wij talloze mogelijkheden met een luchthaspel, binnenverlichting, leren bekleding, laadruimte ventilatie, gasfleshouder, vloeistofdichte opvangbak en meer! Het verschil maken wij door goed te luisteren en het juiste advies te geven! Ieder beroep vraagt namelijk om een andere type werkbus inrichting!